Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко прекъсване от клапани

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Леко прекъсване от клапани

    Алфа Ромео 155 1.8,8клапана,92г.Като загрее започва на моменти да прекъсва.След диагностика се оказа че запалителна и горивна система са отлични,маркучи за вакуум и въздух подменени и пак прекъсва.Отварям капака на клапаните и измерих хлабините,4-те на всмукателния вал стегнати с 0,07мм.под долната граница от 0,38-0,45 по книга,на изпускателния само два бяха стегнати от допуска 0,43-0,50.Сега чакам да ми доставят пуловете за да сглобявам.Възмойно ли е това да е причина за прекъсване при загрял мотор като се разширят металите?Всичко по електрическата част е проверено и обслужено,компресия 9,5 на 4-те цилиндъра,веригата е натегната.Свещи Denso Iridium,кабели сменени.
    Last edited by vladimirrrr; d.m.y г., 08:23.
    Alfa Romeo 155,1.8ts,8v
    Alfa Romeo 159 1.9JTDM 16V,06

  • #2
    прекъсване или претрисане?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Нещо като придърпване.Колко трябва да бъде компресията по манометър за читав мотор
      Alfa Romeo 155,1.8ts,8v
      Alfa Romeo 159 1.9JTDM 16V,06

      Comment


      • #4
        Оправено,проблема беше-в резултат на горене на масло от пропускане на гумички на клапани се образува нагар по свещите,който при загрял двигател нарушава правилното образуване на искра и колата прекъсва.След смяна на гумички и почистване на нагара колата заработи отлично и цвета на електродите се промени.
        Alfa Romeo 155,1.8ts,8v
        Alfa Romeo 159 1.9JTDM 16V,06

        Comment


        • #5
          Koлко струват тия гумички на клапаните,че при мен яко лапа масалце? Трудно ли се сменят?
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • #6
            Гумичките струват 8,50лв.на фирма Geotse(немски).Сменят се без да се сваля глава с приспособление което натиска клапаните,хубаво е да си купиш 1 м.въже 0,8мм.дебело което да пъхнеш през дупката за свеща за да опре буталото плътно в него при Г.М.Т. и тогава натискаш със скобата.След като поставиш гумичките е хубаво да ги причукаш леко с подходяш дорник и чукче докато легнат върху периферията на водача.
            Alfa Romeo 155,1.8ts,8v
            Alfa Romeo 159 1.9JTDM 16V,06

            Comment


            • #7
              Приятел ти от къде си? Не пише в подписа,сега нямам време ,но тия дни ще ти пиша на лино да измислиме нещо за тия гумички.
              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


              Renault Megane II Grand Tour-2004г

              Comment


              • #8
                От Шумен съм колега.Ако дойдеш не е проблем да ги сменя.
                Last edited by vladimirrrr; d.m.y г., 06:51.
                Alfa Romeo 155,1.8ts,8v
                Alfa Romeo 159 1.9JTDM 16V,06

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                  Приятел ти от къде си? Не пише в подписа,сега нямам време ,но тия дни ще ти пиша на лино да измислиме нещо за тия гумички.
                  нещтее само гумичкии
                  155 осем хиляди клапана 16 вериги
                  0884650778 токи4а

                  http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от toki4a Покажи съобщение
                    нещтее само гумичкии
                    Верно не ще май само гумички.Мамата си е ебало,почвам да пестя от закуски за сегменти.
                    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                    Renault Megane II Grand Tour-2004г

                    Comment


                    • #11
                      имах така един клиент , палеше трудно и двигателя попристрисаше и имаше едно леко придърпване във ниските обороти
                      след като му изчистих инжекторите във ултразвуковата вана и колата се оправи частично ( щото и вала му беше заминал ) след смяната и на вала колата мърка като котенце
                      вижте си инжекторите кои приплюва и кои разпръсква може това да е проблема
                      на пунто Гт гилдията съм изчистил всичките и хората са много доволни , но не давам 100% гаранция че е от тях , а веднъж свалени наи добре е да се изчистят
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от vladimirrrr Покажи съобщение
                        Гумичките струват 8,50лв.на фирма Geotse(немски).Сменят се без да се сваля глава с приспособление което натиска клапаните,хубаво е да си купиш 1 м.въже 0,8мм.дебело което да пъхнеш през дупката за свеща за да опре буталото плътно в него при Г.М.Т. и тогава натискаш със скобата.След като поставиш гумичките е хубаво да ги причукаш леко с подходяш дорник и чукче докато легнат върху периферията на водача.
                        Дайте съвет с какво приспособление се изкарват старите гумички без махане на главата?
                        Alfa Romeo 155 1.8TS
                        Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ALFA CORSE Покажи съобщение
                          Дайте съвет с какво приспособление се изкарват старите гумички без махане на главата?
                          ами с приспособление има го по сервизите отвива се едната свещ завива се накраиника на нейно место пуска се въздух под налягане камто 8 амосвери:и си бачкаш с скобите като пич
                          155 осем хиляди клапана 16 вериги
                          0884650778 токи4а

                          http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                          Comment


                          • #14
                            Приспособлението за натискане на клапана е подобно по външен вид на скоба за клапани на лада,размерите са малко по различни,едното рамо се поставя на една от шпилките(най-близката до съответния клапан) която държи горната част на лагера на разпр.вал.Не всеки има компресор,затова е описан метода с въжето което опира в клапана и не позволява той да потъва.За издърпване на гумичките се ползват комбинирани клещи(продават и специализирани за тази дейност)
                            Last edited by vladimirrrr; d.m.y г., 06:44.
                            Alfa Romeo 155,1.8ts,8v
                            Alfa Romeo 159 1.9JTDM 16V,06

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от vladimirrrr Покажи съобщение
                              За издърпване на гумичките се ползват комбинирани клещи(продават и специализирани за тази дейност)
                              Точно това ме интересуваше, какви клещи да си взема за да е най-удобно и лесно ваденето на старите гумички, тъй като пречи и самият клапан.

                              ЕДИТ:

                              Сдобих се с това, мисля че ще свърши работа:
                              Attached Files
                              Last edited by ALFA CORSE; d.m.y г., 23:24.
                              Alfa Romeo 155 1.8TS
                              Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                              Comment

                              Working...
                              X